Reklaminis skydelis
Partneriai
Asociacijos nariams
Prove your humanity: 10   +   5   =  
  2015-06-16 12:23

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) visą gegužės mėn. kvietė klaipėdiečius apsilankyti KPA įmonėse. Gyvai pamatyti bei išgirsti kuom gyvena šiandienos verslas išreiškė norą kelios dešimtys aktyvių klaipėdiečių. Iniciatyva skirta Asociacijos veiklos 25-mečiui.

Be studentų ir moksleivių nemokamose ekskursijose po uosto ir kitas KPA įmones dalyvavo daugiausiai vyresnio amžiaus miesto gyventojai: senjorai, susibūrę kaimynai, draugai, buvę įmonių darbuotojai, o taip pat  šeimos su vaikais. Dažniausiai tik organizuotas grupes priimančios įmonės šį kartą registravo ir pavienius asmenis, kuriems proga patekti į uždaras įmonių teritorijas pasitaiko retai.

„Žingeidūs, geranoriški ir smalsūs daugiausiai brandaus amžiaus lankytojai džiugino savo pilietišku požiūriu į verslą. Dauguma neslėpė nuostabos, kaip keičiasi į gerą šiandienos verslas“ – sakė KJKK „Bega“ komunikacijos ir informacijos grupės vadovas Gediminas Gudavičius.

AB „Vakarų laivų gamykla“ komunikacijos vadovė Jolanta Toliušytė įsitikinusi, jog iniciatyva pasiteisino, nes į ekskursijas registravosi ne tik jaunimas, kuris iš šiaip turi galimybių organizuotai apsilankyti įmonėje, bet ir atsiliepė buvę „Vakarų laivų remonto įmonės“ ir „Baltijos“ laivų statyklos darbuotojai. „Dalis jų džiaugėsi permainomis, bet buvo ir tokių, kurie su nostalgija dalinosi prisiminimais apie praėjusius „gerus“ laikus…“ – sakė J.Toliušytė.

Daugiausiai smalsuolių sulaukė KPA įmonės, teikiančios komunalines paslaugas: AB „Klaipėdos energija“, UAB „Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras“, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“. Šių įmonių atstovas ryšiams su visuomene Arūnas Liubinavičius mano, jog bendravimas su gyventojais – tiesiausias kelias į susikalbėjimą ir tarpusavio pasitikėjimą. „Išgirsti iš pirmų lūpų ir pamatyti gamybinius procesus, ar keisis šilumos kaina, kaip tvarkomos miesto atliekos, kaip keičiasi miesto autobusai – klausimai, kurie domino dalyvavusius ekskursijose“ – sako A.Liubinavičius.

LKAB „Klaipėdos Smeltė“ rinkodaros vadybininkė Daiva Čičiurkienė džiaugėsi, kad įmonė sulaukė daug skambučių. „Suplanavome dvi ekskursijas liepos mėn., prieš Jūros šventę. Džiaugiamės įmonės pasiekimais ir kardinaliais pasikeitimais, todėl norime, kad apie tai sužinotų ir pamatytų kuo daugiau miestelėnų“ – sako D.Čičiurkienė.

KPA iniciatyvą atverti duris visuomenei palaikė 14 įmonių:
UAB KJKK „Bega“, VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“, AB „Klaipėdos baldai“, AB „Klaipėdos vanduo“, UAB „Krovinių terminalas“, UAB „Techvitas“, AB „Vakarų laivų gamykla“, LKAB „Klaipėdos Smeltė“, AB „Klaipėdos energija“, UAB „Klaipėdos autobusų parkas“, UAB „Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras“, AB „Klaipėdos kartonas“, UAB „Vakarų medienos grupė“.

Informacija apie „Atvirų durų“ akciją buvo skelbiama miesto spaudoje, dienraščių internetiniuose portaluose www.kl.lt ir www.ve.lt, KPA internetinėje svetainėje www.kpa.lt.

Atgal į titulinį