Klaipėdos pramonininkai tęsia tradicijas aplankyti kolegas. Spalio 7 d. asociacijos nariai – įmonių vadovai ir specialistai gyvai susipažino su Laivų krovos akcine bendrove „Klaipėdos Smelte“, apžiūrėjo baigiamas įrengti krovos technikos remonto dirbtuves, specialistų mokymo bazę, išbandė konteinerinio krano darbo simuliatorių.
Bendrovės generalinis direktorius Rimantas Juška pristatė „Klaipėdos Smeltės“ istoriją, šiandienos aktualijas ir perspektyvinius planus.
„Kai lankėtės įmonėje prieš penkerius metus, kalbėjau tik apie ambicingus planus. Šiandien turit galimybę įsitikinti, kad žodžiai tapo kūnu“ – džiaugėsi R.Juška.
Nuo 1945 m., kai oficialiai buvo įsteigtas Klaipėdos jūrų žvejybos uostas, ši teritorija pasikeitė neatpažįstamai.
Šiandien bendrovė krauna ir sandėliuoja konteinerius, negabaritinius ir sunkiasvorius įrengimus, šaldytos mėsos ir žuvies produkciją bei įvairius pakuotus krovinius. Konteinerių terminalas turi tris STS tipo kranus. Vieno krano svoris – apie 1.182 t., aukštis pakelta strėle – 115 m.
Iki 2015 m. LKAB „Klaipėdos Smeltė“ ketina plėsti konteinerių sandėliavimo aikšteles, įsigyti šiuolaikinius konteinerių iškrovimo iš laivų STS tipo kranus. Taip pat numatoma pirkti RTG tipo kranus krovai aikštelėse bei kitos technikos.
LKAB „Klaipėdos Smeltė“ yra tarptautinio konteinerių terminalų tinklo, priklausančio kompanijai „Terminal Investment Limited“ (TIL), dalis. Valdanti 30 konteinerių terminalus įvairiuose kontinentuose, TIL glaudžiai bendradarbiauja su antra pagal dydį pasaulyje konteinerius gabenančia laivybos kompanija „Mediterranean Shipping Company“ (MSC). TIL būstinė – Bergen op Zoom, Olandija.
Atgal į titulinį